Er zijn twee mogelijkheden:

  • U heeft het toestel in één keer betaald:
    • U behoudt het toestel, de garantie en service blijft gelden gedurende de garantieperiode.
    • Bij de laptop ontvangt u een overzicht van Signpost waarop aangegeven staat wie u dient te contacteren bij problemen, dit doet u zelf.
    • De school treedt niet meer op als tussenpersoon.
      • Mail: helpdesk@signpost.be
      • Tel. +32 9 277 08 76
    • Indien u het toestel niet wenst te houden kan u dit doorverkopen op de 2dehands markt.
  • U heeft een afbetalingsplan:
    • U behoudt het toestel, het toestel wordt in één keer gefactureerd via de schoolrekening.
    • Indien nodig kan een aangepaste afbetaling, binnen het schooljaar, overeengekomen worden.
    • De garantie en service blijft gelden gedurende de garantieperiode.
    • Bij de laptop ontvangt u een overzicht van Signpost waarop aangegeven staat wie u dient te contacteren bij problemen, dit doet u zelf.
    • De school treedt niet meer op als tussenpersoon.
      • Mail: helpdesk@signpost.be
      • Tel. +32 9 277 08 76
    • Indien u het toestel niet wenst te houden kan u dit, na afbetaling, doorverkopen op de 2dehands markt.