Er zijn twee mogelijkheden:
- U heeft het toestel in één keer betaald:
- U behoudt het toestel, de garantie en service blijft gelden gedurende de garantieperiode.
- Bij de laptop ontvangt u een overzicht van Signpost waarop aangegeven staat wie u dient te contacteren bij problemen, dit doet u zelf.
- De school treedt niet meer op als tussenpersoon.
- Mail: helpdesk@signpost.be
- Tel. +32 9 277 08 76
- Indien u het toestel niet wenst te houden kan u dit doorverkopen op de 2dehands markt.
- U heeft een afbetalingsplan:
- U behoudt het toestel, het toestel wordt in één keer gefactureerd via de schoolrekening.
- Indien nodig kan een aangepaste afbetaling, binnen het schooljaar, overeengekomen worden.
- De garantie en service blijft gelden gedurende de garantieperiode.
- Bij de laptop ontvangt u een overzicht van Signpost waarop aangegeven staat wie u dient te contacteren bij problemen, dit doet u zelf.
- De school treedt niet meer op als tussenpersoon.
- Mail: helpdesk@signpost.be
- Tel. +32 9 277 08 76
- Indien u het toestel niet wenst te houden kan u dit, na afbetaling, doorverkopen op de 2dehands markt.